Monday, September 23, 2013

Bad dreams are made of me.


One week ago I went back to Jerez for seeing the doctor. This time I went to a haematologist, who made me a couple of analytical tests to try to find out a bit about what happens to me. However, later this month I have more tests at the Hospital Clinic of Barcelona, ​​to see if we get something clear soon.

La semana pasada volví a Jerez para ver al médico. Esta vez visité a un hematólogo, el cual me hizo un par de pruebas analíticas para tratar de averiguar un poco qué me pasa. No obstante, a finales de este mes tengo más pruebas en el Hospital Clinic de Barcelona; a ver si sacamos pronto algo en claro.  





 T-shirt - H&M Divided
Skirt - H&M Divided
Socks - Tutuanna
Shoes - Zara
Bag - Women Secret (old)

 
When we were leaving the medical centre we saw this tree and found it quite nice, so I took some pictures to show you my outfit of the day. In rigorous black, as is usual for most of the summer ;)

A la salida del centro médico vimos este árbol, y nos pareció bastante bonito; así que me hice algunas fotos para enseñaros mi outfit de aquel día. En riguroso negro, como viene siendo habitual durante casi todo el verano ;)


 
Now that summer is over, would I use brighter colours again? Who knows!

Ahora que el verano ha acabado, ¿volveré a utilizar colores más llamativos otra vez? ¡Quién sabe!


3 comments :

  1. Ains adoro los puntitos, son lindas esas calcetas
    Espero pronto te digan que diablos pasa

    Saludos

    ReplyDelete
  2. Estás preciosa de negro, pero como más precisa estás es sonriendo! Espero que te digan dentro de poco que te pasa, love!

    ReplyDelete
  3. Ayyy esos calcetinitos..... El bolso también ideal ;)

    ReplyDelete

Thanks for reading my blog and for your lovely comments, I will comment you back as soon as I can!